Happy St Totteringham's day

Igår kom då dagen som alla Gunnersfans väntar på hela säsongen, St Totteringsham´s day...dagen då Spurs inte kan komma ikapp Arsenal poängmässigt i tabellen. Även om säsongen i övrigt gått lite knackigt så känns det bra fira denna dag.

Igår firade vi även vår 1års dag, helt sjukt vad tiden gått fort!! Jag jobbade tyvärr hela dagen men vi gick iaf ut och åt på kvällen efter jobbet. Blev en lugn och trevlig middag med levande ljus och fiolspel i bakgrunden....NOT!! Vi åt på Hard Rock Cafe...fett ös till tonerna av Foo Fighters och Ozzy...inte så romantiskt kanske men fy satan vad goda burgarna var. Bilder lär ni få se sen skulle jag tro när Karin lagt in bilderna i datorn.

Idag har vi bara tagit det lugnt, åkte tåg ut till Howth som är en liten by vid havet och flanerade omkring där...gick på en marknad och köpte lite muffins och vi fick även se sälar i hamnen som var så feta eftersom att alla turister matar dom med fisk. Här hände också den roligaste incidenten på hela  vår Irlandsresa...än så länge iaf...när vi står där å tittar på sälarna så utbrister Karin "Nämen....nämen titta...jag fick bajs på mig!" En illvillig mås släppte tyvärr sin last rakt på Karin...som inte fatta vad som hände förrän efter ett tag... Skrattade så jag grät!

  

Har även sett bio ikväll...Monsters vs Aliens...rolig film men det som imponerade mest på mig var den gigantiska biosalongen...skärmen var enorm och det ryms då säkert 500+ där....tyvärr så var det inte så mycket folk idag...hade varit kul å se salongen fullsatt...men det hinner vi nog vara med om...kommer en hel del filmer som jag vill se nu på bio.

Nä nu ska vi se lite Vänner och sen sova...

Hade gött alla.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Han sa: Fuck of and die!...

2009-04-13 @ 17:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0