Karin Kakmonster

Åååååhh vad det är tråkigt att vara ensam!! Har iallafall varit ut och gått en sväng, men det var kallt så det blev ingen långpromenad precis.. Har ätit en pås-soppa till middag och hårdmackor. Nu ser jag Fyra bröllop och en begravning, har just druckit mjölk och ätit kakor. Köpte en förpackning chocolate chip cookies igår på Lidl.. Kostade typ 6 kronor :) Mycket goda var dom, tror jag skulle kunna äta upp hela förpackningen.. men det ska jag icke göra! Åh vad jag ska baka när vi kommer hem!! Här i köket går det knappast.. Trångt och jävligt och vette tusan om ugnen ens funkar. Sen finns det typ inga bakgrejer heller.

Nej, nu ska jag fortsätta se filmen och hoppas att Stewen kommer hem snart så jag får kramas. Han kan få lite kakor också om han är snäll ;) Du kanske har rätt Andreas, att jag göder min sambo.. ;) Hahaha..




Kolla här då, har ni sett någon större kaka? Den var smarrig kan jag meddela :)
(Torsdag 19:e mars är bilden tagen..)


Kommentarer
Postat av: sara

vill krama dig nuuuU!

2009-04-05 @ 21:10:12
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Tommy

http://www.youtube.com/watch?v=Ye8mB6VsUHw

2009-04-06 @ 05:00:12
URL: http://www.tommyjohansson.eu
Postat av: Mamma

Undrar hur jag skulle se ut om jag fikade som du?

Förresten det vill vi nog inte veta.....

2009-04-06 @ 21:29:37
Postat av: mamma

Undrar hur jag skulle se ut om jag fikade som du?

Förresten det vill vi nog inte veta.....



Kram Mamma

2009-04-06 @ 21:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0