Prommis & film

Jag har gått en liten promenad idag.. Köpte lite snask också till ikväll (det är ju lördag!)  ;) Få se när Stewen kommer hem efter jobbet. Himla härligt väder idag men det skiftar fort. Först är det jättevarmt och soligt och man skulle kunna gå utan jacka, nästa stund blåser det jättekallt och då är det skönt att ha mössa på.. :p Haha jo jag har mössa ibland, och idag var jag då så hemsk i håret. Det är inte vilken mössa som helst heller, det är Stewens :D

Lite bilder..













Nej nu ska jag ta och se lite film...


Den här blir det, Stewen sa att den var rolig. Hoppas att jag också tycker det :D

Kommentarer
Postat av: sara

var den bra? åh jag vill ha filmkväll bara du & jag! nu när du är borta så inser jag allt jag vill göra bara du och jag! som är så lätt annars, men så svårt nu :(

2009-04-04 @ 22:16:54
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0