Supervalu och Supermacs

Så. Nu har jag väl varit lite duktig ändå.. Gick till Super Valu (en mataffär nära oss) och fick lämna mitt cv. :) Sen gick jag till Supermacs (hamburgerrestaurang ja) och fick lämna där också. Yey! Det var mina två sista cv:n så nu måste jag skriva ut fler.. Men det gör jag en annan dag. :p Blidde lite hungrig, sprang in på Spar här bredvid oss och köpte en pain riche för 1 euro. Blir nog en pås-soppa till middag idag. Det är ju inte så roligt att äta ensam :p

Förresten jag förstår mig inte på vissa som jobbar i mataffärerna. Många är så himla otrevliga och tråkiga som jag vet inte vad.. Hur fasen kan såna få jobb? Kan inte vi trevligare människor få ta dom istället?! Hur kul är det att gå och betala när kassörskan bara stirrar ner och inte säger hej ens? Hon tar pengarna, ger växeln och det riktigt lyser om henne "hjälp vad tråkigt detta är, ta mig härifrån, jag vill bara dö",  typ. :p

Kan gnälla lite mer när jag ändå håller på.. :p När vi vaknade idag såg köket ut som ett bombnedslag och det var disk disk överallt. Jag bliiir så less.. Det låg till och med en halväten gurka(!?) på fåtöljen.. Vad fasen..?

Nej nu ska jag nog fördriva tiden lite med en film.. The Holiday, har inte sett den och den ska vara bra har jag hört. Lär inte få Stewen att se den med mig heller :p Haha.

Trevlig helg på er!




En svan i Stephens green idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0