En grå onsdag i Dublin

Jaha då var denna dagen också snart till ända... Stewen jobbar hela dagen lång, från 12 till stängning.. Så han är väl hemma runt åtta skulle jag tro. Jag har haft en ganska seg dag, det har dessutom regnat och blåst så man blev deppad bara man kollade ut ur fönstret typ.. Men nu är det bättre :) Jag har iallafall sökt ett par jobb, pratat med Sara på msn (vi använde webkamerorna också, haha) betalat hyran, och gått till biblo. Har just ätit middag, tortellini med tomatsås och mjukbröd. Enkelt, snabbt och gott må jag säga. I love it.

Pratade med våran flatmate Frank i köket och han har visst lite tjejbekymmer.. Han träffade en italiensk tjej för två månader sen.. Nu har hon sagt att hon ska tillbaka till Italien om två veckor och att hon har en annan kille där.. Så Frank var lite förtvivlad :p Och så har han bjudit på massa mat och grejer, hon var visst dyr i drift... Sen drack hon som en karl också, själv var F lite dizzy efter två pints men hon tål visst hur mycket som helst. Hon tyckte att han skulle bjuda henne på allt. Jisses! Hur ska detta sluta?




Over and out!

Kommentarer
Postat av: Erika

haha, jadu stackars kille.. :P

2009-04-15 @ 20:16:18
Postat av: Sara

hahaha

2009-04-16 @ 14:56:56
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Carro

shit vilken brud och att han går med på det?! fattar inte! När kommer ni hem?!:)

2009-04-17 @ 12:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0