All by myself

Stewen har farit på jobbet för drygt en timme sen, han var inte så peppad kan jag meddela. :p Men han är så duktig så! Jag får roa mig själv idag med, blä för det.. Men men, jag ska nog överleva!



Var bara tvungen att ta kort på den här glassförpackningen.. (Vi åt glass till plättar för längesen) Varför ens skriva "white" på förpackningen? Vit vaniljglass? Finns det vaniljglass som är någon annan färg eller?! :p

Ser ut att vara lite pissigt väder idag men hade tänkt ta mig ut och gå en sväng.. Sen har jag en till film att se.. Som jag faktiskt aldrig sett, och som alla andra har sett och som är typ allmänbildning att se..?!


Fyra bröllop och en begravning

Kommentarer
Postat av: sara

jag vet jag har sett den filmen men minns den inte :p synd vi missar varandra jämt på internet! :(

2009-04-05 @ 16:33:34
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0