28 år

Igår fyllde man år igen, kändes lite konstigt att inte vara hemma...men det är väl ingen ålder som man behöver fira med dunder å brak precis. Hade det bara gött, Karin sjöng för mig på morgonen...fick order om att inte kliva upp före henne om jag var vaken...så jag fick låtsas sova :D



Ingen tårta men vi åt chokladdoppade donuts till frukost....sjukt gott.

Slöade mest hela dagen, läste bland annat ut en bok medans Karin tillbringade större delen av eftermiddagen med att söka jobb. Sen på kvällen gick vi ut och åt en god middag. Börjar bli som Karin nu men jag måste lägga upp 3 matbilder till :D



Homemade beefburger med ost och bacon, det är den godaste hamburgaren jag ätit i hela mitt liv. Karin åt grillad lax, fisken smälte i munnen...fantastiskt. Till efterrätt blev det varm äppelpaj med grädde. Det här är den första ordentliga middag som vi äter ute sen vi kom hit...så vi tyckte vi kunde unna oss det.

Sen blev det film å chips....åt mest hela dagen egentligen...tur man inte äter så här mycket varje dag...speciellt nu när man inte tränar längre....kanske får börja springa nån vända i Phoenix Park när det blir varmare.

Det enda jag saknade på min födelsedag var mammas hemgjorda gräddtårta...men har skickat en beställning på den när vi kommer hem.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Erika

Hur går det för er med jobbsökandet? :)

2009-02-19 @ 22:44:10
URL: http://erajkagr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0