Brunt socker och gröna gubbar



Skrattade gott när jag såg skylten... "NO, you got to much base in your voice!"

Någon som har ett par fötter att låna mig...har aldrig gått så mycket som jag gjort de senaste dagarna...men det är bra med motion...för som min bättre hälft skrev i förra inlägget så lever vi på skräp.

Blir förhoppningsvis ändring på det när vi flyttar till en lägenhet....men visst blir man bekväm också när det finns burger king, kfc, china restauranger mm vart än man tittar.



Tur att det står på gatan åt vilket håll man ska titta...har inte lärt mig det här med vänstertrafik än....har trots allt lyckats undvika alla bilar....har däremot hållit på att bli överkörd av cyklister.... En annan sak...när det är grön gubbe så går man ändå över gatan på egen risk...står för tusan varningsskyltar om det....om en bil kör över mig när jag går mot grönt...så är det mitt fel?...förjävla knepigt.

Ska fundera vidare på det här...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha =) but but...your bluuck. free south-africa you dumb son of aa biiitch!!! you dumb son of aaa biiitch!!

2009-04-12 @ 21:31:04
Postat av: kennet

du har sett för mycket bad boys =) märker jag HAHA!!!

2009-04-12 @ 21:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0