Grisar och fotboll

Fan vad dagarna går fort...hinner inte mer än kliva upp så ska man sova igen...fast om man jämför med våra grisar till lägenhetskamrater så ska man inte klaga....fattar inte vad dom gör...sover, grisar, sover, grisar, sover...inte ett ljud på dagarna men kring 15-16 så hör man någon gå på toaletten....Piotr var iaf uppe tidigt i morse, han hade tydligen bråttom någonstans.

Kvällen avslutades iaf med en öl på puben som vi har runt hörnet....Guinness så klart...och till min glädje så visade dom även Arsenal - Cardiff på Tv. Storseger blev det och Eduardo gjorde 2 mål....grymt kul å se...till och med Karin levde sig in i matchen...även om det inte är med samma inlevelse som jag har....älskar dig ändå darling :D



Inte mycket folk men det är ju måndag....kände mig som en alkis när jag beställde min guinness :D

Go you Gunners!!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Ojdå, vinst mot Cardiff! Otroligt att ni lyckas vinna mot ett lag som ligger femma i "the championship" :)

2009-02-17 @ 17:06:11
Postat av: Emma

Okeej :) Jodå de e bara bra! Jasså? trivs ni då där nere? :)

2009-02-17 @ 19:34:19
URL: http://emmanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0