Matelimat

Sitter i vårt rum, har fått upp värmen nu.. Efter 19 slog vi på elementet, allt blir tydligen mycket billigare på kvällarna.
Just nu vill jag bara köpa massa saker och göra fint i rummet, men det får lov att vänta litegrann.. :)
Sen vill jag påpeka att det är ett Partylite-teljus vi tände tidigare.. ;) Min bästa Sarabanana har ju lärt mig att doftljus kan vara bra att ha med sig utomlands! Det luktar lite skunk här i lägenheten måste jag säga..

Från det ena till det andra, jag har gjort en enskild matmapp i datorn, där har jag nu 59 bilder! Haha..
Tänkte ju göra ett matinlägg så det kommer väl här...
Vet ju att särskilt min mamma vill veta vad vi äter.. Sorry du kommer väl inte bli så jätteimpad kära mor, men vi ska skärpa oss! :)


Här kommer lite matbilder, hullerombuller, utan inbördes ordning..

                  
Pizza som vi värmde i ugnen, 2,99 euro


Lyxfrukost på vandrarhemmet!
Vi köpte ägg och jättegod yoghurt :D


Thaimat runt hörnet på vandrarhemmet..
Helt okej men går inte att jämföra med Baan thai :p



Tortellini i tomatsås! Så himla gott :D



Fish and chips!


Burger King..


Knorr-soppa.. ;)


Makrillmackor på morgonen :D



Pasta med tomatsås och MAJS!



Stewens kycklingpopcorn på KFC,
dom var roliga :)



Blev nudlar till middag idag..





Och så det bästa! Hittade hårdbröd idag!! Hannah berättade vars det fanns :D Yeey!

Avslutningsvis vill jag bara förtydliga Steffens inlägg.. haha.

Vi satt och kollade priser på flygbiljetter till när Sara och kanske Henke kommer hit.. ;) Det var ju visst sviindyrt, fick upp någonting för typ 4000.. Jag bara "Det kan man ju åka utomlands för".. Med det menade jag ju till något varmt och soligt ställe! :D


Bilder på lägenheten efterlyses.. Ni får se imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hej! Hur mår ni? Jag själv håller på att bli förkyld och jag har nyss gjort mina matte-läxor det är jättetråkigt /Kram Stephanie

2009-02-13 @ 19:34:48
Postat av: Stephanie

Hej!Hur långt hoppade du Stewen i Wii-Fit?

2009-02-13 @ 19:45:47
Postat av: Stewen

Hej snorunge!



Här är allt bra...förutom att det är så kallt inomhus. Hehe, hur långt har ni hoppat nu? Hur mår Melissa då?

2009-02-13 @ 20:20:10
Postat av: sara

haha klockrent karin! man lär sig mycket av mig ;) haha har alltid med mig partyliteljus :) haha

2009-02-14 @ 17:29:54
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0