Stephens Green



Idag har jag och darling gått en sväng i Stephens Green.. :) Var så soligt och härligt. Tog massa fina kort, satt på en parkbänk och åt varsin macka och hade det bra. :D Till middag åt vi för övrigt riktig pappamat, tänkte bara på min far då vi åt det! Vi stekte korv, potatis och ägg. Mycket mumsigt. Oj vad jag skriver mycket vad vi äter för något, men det är nog bra, då blir mamma nöjd! Haha.

Här får ni se lite bilder!


   
  







Vi kramade träd...



Hihi, tycker Stewen är så söt på den här bilden. Helt nöjd :D




Och jag ser ut som att jag aldrig tänker släppa! Vad jag sträcker på armarna.. :p




Vi såg två mystiska jättestora fåglar.. Vad är detta för sort?!


Kommentarer
Postat av: Mamma Eva

Ja nu snackar vi träd.....va härligt det ser ut och vad bra att det blir varmare.

I min värld såg det ut som svanar men å andra sidan är jag inte så hemma på fåglar.

Fortsätt på den inslagna vägen med mycket mat.

Lev och Må!

2009-02-26 @ 08:53:02
Postat av: sara

påminner om tranor nästan, fast mindre :p fina bilder :D

2009-02-26 @ 16:26:35
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur går de med jobbsökandet?

2009-02-26 @ 17:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0