Stewen funderar

Nu är jag vaken...måste bara skriva ett kort inlägg....titta på bilden nedan och förklara för mig hur i %(#%"¤%"#! man ska använda tvättstället....finns ingen som helst logik i det hela....kranen till vänster sprutar ut sig vatten varmare än helvetet själv....kranen till höger kommer det kallvatten ur....då till frågan....hur skulle ni göra för att få ett lagom varmt vatten?

Verkar vara så i de flesta äldre hus iaf, för det var samma sak på vandrarhemmet....

Vi har kommit fram till att om man först sätter på varmvattnet en stund...slår av det och sedan sätter på kallvattnet så blir det helt plötsligt ljummet vatten...kan inte vara så det är tänkt men alla sätt är bra utom de dåliga heter det.

Nästa mysterium är kökskranen...där har dom iaf varit smarta nog att bara använda en kran men ur denna kran så kommer det två vattenstrålar....en skållhet och en iskall...strålarna blandas helt enkelt inte med varandra...hur fan går det ihop?




Vi avslutar med dagens Karin: "Varför har dom ingen park HÄR?" Detta säger hon när vi står utanför en av de större parkerna i Dublin och väntar på tåget. Det hon skulle säga var "varför har dom ingen bänk här?" 

Jaja, fundera på kranen så ska jag sova

Gonatt Sverige

Kommentarer
Postat av: Tommy

Hej där i kylan! Är det inte så att man sätter en propp i handfatet och blandar vattnet till lämplig temperatur?

2009-02-14 @ 12:34:30
Postat av: sara

haha! jag som skulle skicka er lite hårdbröd ;) har brevet här redan igenslickat. Ni får tre st ändå ;) haha henke & jag vill jättegärna komma!! :D måste bara hitta nåt som inte är apdyrt :p

2009-02-14 @ 17:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0