Intervjuer med mera

Börjar gå framåt med jobbsökandet nu. Vi hade ju ett il och sökte som galningar, men sen har vi varit lite slappa ett tag. :p  Jag toksökte på Internet igår och helt plötsligt hade jag fått två telefonsamtal och två intervjuer! Varit på dom idag, och måste säga att det gick över förväntan. Helt okej tror jag..? Gjorde inte bort mig totalt iallafall :p Jag har ju aldrig förr varit på någon riktig jobbintervju ens hemma och nu har jag varit på två i Dublin, på engelska! :O En intervju var då för ett sales och marketing-företag typ och den andra var för ett företag som jobbar med välgörenhet och fundraising.. Jaja, får se hur det går :)

Annars idag så har jag skrivit ett lååångt brev till Sara :) Fick ju ett efterlängtat brev av henne igår med lite överraskningar i och jag blev överlycklig! :D





Vad händer annars då.. Jo, vi hamnade på en sinnessjukt stor bokhandel idag med superrea... Fanns hur mycket som helst. Man visste inte vars man skulle titta och affären verkade aldrig ta slut :p Stewen fyndade två böcker. :) 

 

Sen kan jag ju meddela att vi inte har lika kallt i rummet längre! Upptäckte att fönstret varit öppet liiitelitegrann, lite klurigt att stänga det men nu är det stängt. :) Och elementet funkar, det var inte alls trasigt. Det finns en on/off-knapp och det är en timer här någonstans också så när den går av så stängs elementet också av.. Hänger ni med? :p
Fryser inte alls nu faktiskt, så nu är ni väl lite mindre oroliga... :)

Gonatt på er! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma Eva

Hej, det kunde vara kul att skriva ett brev jag kanske kan skicka paket ochså med tofflor och "skarpkakko".......eller annat smått och gott.



Lev å Må!

2009-02-20 @ 09:33:22
Postat av: Erika

Vad duktiga ni är! Coolt med jobbintervju på engelska..! kan bara föreställa mig hur svårt det är, jag hade inte klarat det iaf. :) kram

2009-02-20 @ 12:12:04
Postat av: sara

härligt!jag visste du skulle fixa det galant! :) längtar efter brevet! :D

2009-02-23 @ 12:13:09
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0