Helgens bravader

Här flyger dagarna förbi. Tiden går så fort så jag vet inte vad jag ska ta mig till! :p
Helgen har varit bra. Fredag tog vi en bar-runda med Hannah och Elin, det var trevligt. :D Bjussar på lite bilder...



Stewen är på g! :D




Jag, Hannah och Elin grimaserar..




Steffen och tjejerna! :D




Här skulle vi se ledsna ut... :p




En Long Island ice tea. Den smakade mest tequila
och innehöll inget te! :O Men cocacola. ("Lots of ice, to tea")




En bild jag tog på hemvägen :p


Lördag slappade vi mest. Steffen såg fotboll och jag läste "Låt den rätte komma in". Stewen väntade på att jag skulle läsa ut den så vi kunde se filmen sen. Sjukt bra bok! (Ni som inte läst, läs den!) Filmen var inte alls lika bra...
Efter filmen såg vi lite Vänner och åt poppisar :D

Idag har vi gått på bokrea (i den gigantiska bokhandeln).. Jag köpte Mitch Alboms "Tuesdays with Morrie". Frågade efter den för den fanns inte i hyllan (men två av hans andra böcker fanns). Han som hjälpte mig var helt gullig och sprang iväg och letade.. "Den ska finnas här någonstans". "Vänta här så kommer jag strax"... Han irrade runt en bra stund och så kom han fram med en hel trave "Tuesdays with Morrie":s.. :D Halva priset också. "Sorry for the delay" sa han sen. Roligt att alla är så trevliga och hjälpsamma här. :)

Vi har gått på museum idag också. Mamma och pappa, dit måste ni gå när ni kommer hit..  ;) Särskilt pappa! Han skulle nog kunna vandra där en heeeeel dag.. med Roger! :D Det är något för han också! :)
Sen på tal om att alla är trevliga här.. När vi skulle gå hem så stannade vi till utanför museet, då tappade jag en vante där vi stod. Jag såg det och skulle precis ta upp den då en karl gick förbi... "You know you dropped a glove, dear?" Haha.. Något sånt skulle aldrig hända i Sverige.. :p

Ikväll har vi druckit te och ätit chokladcroissanter.. Himla gott :D Och så har vi sett film.. The Hitcher, den var bra!

Vad har ni gjort i helgen? ;)



Kommentarer
Postat av: Mamma Eva

Jag hade en teori om att ni skulle ha långtråkigt ibland .........det var ju bra att jag har fel.

Jag har nå "tjall" på min mail ska ordna det idag.



Kramar på er båda!

2009-02-23 @ 08:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0