1 juni

Jaha då var man 22... Låter så mycket äldre än 21 :p Kändes lite småkonstigt att fira födelsedag i Dublin men jag har haft en toppendag :) Enda kravet jag hade var att Stewen skulle sjunga för mig på morgonen, vilket han gjorde. :D Haha. Sen har jag fått roliga presenter och vi har ätit glass och pizza. Finväder har det varit också. Kan väl inte bli bättre ;D



Min glass!


Vi la oss i parken ett tag :) Jättevarmt!


Jag smörjer mig.. (Nu blir pappa glad) Konstig min jag fick till..


Buffé på Pizza Hut! Sjukt gott.


Och så avslutar jag med en stadsbild..


Tusen tack för alla gratulationer!


Kram!

Kommentarer
Postat av: Mamma Eva

Grattis igen och igen!

Det blir kul att fira dej när ni kommer hem, ska vi äta palt eller?



Lev å Må!

2009-06-02 @ 08:34:19
Postat av: Anonym

GRATTIS KARIN! ;D

kom ihåg dej igår men fick inte tag på internet förän idag..

nu kommer ni snart hem! JIPPI!! :D

2009-06-02 @ 08:52:49
Postat av: sara

grattis än en gång! vad fick du för kuliga presenter då? måste ju också nämnas ;) postade ditt brev idag! yeeey! då hinner du få ett brev till innan ni kommer hem igen. vilken tid var ni hemma nu igen? skulle tommy hämta er? kram och puss

2009-06-02 @ 12:32:50
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0