Jag saknar min kofta

Jag har tappat min gråa kofta på stan!! Gissa om jag är nå irriterad?! Måste ha ramlat av när jag hängt den över väskan, eller så blev den kvar i något provrum.. Men jag gick tillbaka till affärerna och frågade och det fanns ingen kofta där.. Bajs! Så nu går mest troligt någon runt med min tröja på sig!! Gaahh! Bara en vanlig grå HM-kofta som antagligen finns i Sverige också men iallafall, jag gillade den.. :p Får väl köpa en ny... Tur att det då inte var hela väskan, kameran eller börsen jag tappade... Blir lite irriterad att jag blir så sur över en sån här sak, finns ju värre saker som kan hända. Men ändå, typiskt!!

Jag köpte iallafall två fina t-shirts idag :) Somriga och sköna.

Tänkte att jag skulle berätta om cykelturen i Phoenix park och Dalkey-Killineyutflykten.. Men det får bli en annan dag. Orkar inte börja ladda upp bilder just nu :p

En stor kram till min bästa Sarabanana ikväll!! Saknar dig!


Jag undrar vad de där personerna i bakgrunden tänkte om oss egentligen? :D

Kommentarer
Postat av: sara

saknar dig massor <3 ps. inget samtal:/

2009-06-04 @ 09:58:22
Postat av: Carro

Ja, verkligen tur att du inte tappade börsen, för du vet ju hur mkt man kan få gå och leta efter en sån, på t.ex. gotland...;)

2009-06-05 @ 08:48:45
URL: http://carracool.blogg.se/
Postat av: sara

ska vi få sett sista inlägg innan ni åker? :) fick ditt brev idag :D blommorna växer för fullt. Jag har ju en svensk sommarblandning och den irländska i varsin kruka bredvid varandra ute nu, era har fått EN blomma nu, det har inte de svenska :p och nej, har inte hittat bokmärket än :( fattar inte vart jag har lagt det.!! :@ dumma jag! Åh, snart syns vi! :D KRAAM

2009-06-10 @ 01:24:57
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0