Dagens middag och liten upptäcktsfärd

Det blev köttbullar på burk och makaroner till middag idag och det var bara så gudomligt gott! :D I love it, I love it, I love it...!! Tänk att köttbullarna hade åkt ända från Älvsbyn och hit.. ;D


Mmm, blir ni sugna? ;)

Efter maten tog vi en liten upptäcktsfärd utanför vårt köksfönster... Det går faktiskt att kliva ut från det, det tycker jag är fränt.. :p Haha. Det fanns dock inte så mycket att se...


Ganska trist och tråkigt..



Undrar vad Stewen spanar efter...? ;)



Steffen hoppar in igen. Går man nerför den där trappan till höger kommer man förresten till garaget..



Stewen lenar sig.. :D


Annars idag har vi inte alls gjort många knop. Jag har lyssnat klart på min ljudbok, Män som hatar kvinnor, och den var ju riktigt riktigt bra. Så himla bra påhittat och smart alltihop.. Hur kan man hitta på så bra..!? Nu vill jag se filmen!! Och läsa eller höra de andra böckerna...
Stewen har ägnat sig åt att ta över universum på datorn, spelnörden där! Haha. Jäkligt trist väder har det varit nu flera dagar, man tror att man ska blåsa bort när man går ut... Sviiinkallt.

Vi hade städdag igår och tok-röjde i köket. Stewen skurade ugnen och jag tror han torkar än... Hjälp vad smutsig den var!! Det var helt sjukt.. Jag städade hyllorna och kastade massa gammal mat och äckel.. Nu är det fräscht, få se hur länge det håller... Ljuslyktan förresten, för ett tag sen så hade våra flatmates använt den som askkopp igen, och den stod på köksbordet... Den åkte in till vårt rum illa kvickt.. Igår efter vi hade städat tänkte jag göra ett nytt försök och ställde ljuslyktan på bordet igen. Med ett hallonljus i. Idag såg vi att de faktiskt tänt det! Inga fimpar i lyktan alltså..
Kan också meddela att det där äckelgrejset som stod på toa, kaffeburken med det mystiska innehållet.. Den står i köket nu, nästan tom. Så de har väl det till att laga mat..


Näe det här får bli allt för denna gång.

Tjing tjing!


Kommentarer
Postat av: sara

mm ser gott ut! (fast jag vet att jag inte tycker om smaken) :P haha

2009-03-29 @ 16:22:44
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Mamma Eva

Ja tänk vad en köttbulle kan göra.

Tur att Stewen ochså gillar dom.

Vadå "mammas köttbullar"......



Kramar Mamma

2009-03-29 @ 19:40:47
Postat av: Erika

Ni är ju som coola! :)

2009-03-29 @ 21:15:54
URL: http://erajkagr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0