Fotboll

Hur kan man börja svettas och få magont av att följa en straffläggning på text tv? Ujujuj vad spännande det var igår...tur att det gick vägen. Ska nog köpa en Arsenal tröja imorrn...är 50% rabatt på den nu...får den nog inte billigare.

Sen så måste jag ju säga att Liverpool spelade en fantastisk fotboll i matchen mot Real. Även om domaren var enögd, eller hur Andreas?, så förtjänade dom att vinna.  Måste nog ner på puben till helgen å se Manure - Pool, kan nog bli en grym match...eller så blir det väl som oftast när det är toppmatcher....ställningskrig.

Go you Gunners!

Kommentarer
Postat av: Andreas

LIVERPOOOOOL....LIIIIIIVERPOOOOOOL!

2009-03-15 @ 09:00:00
Postat av: Tommy

2009-03-15 @ 15:14:36
URL: http://www.blogg.tommyjohansson.eu
Postat av: Tommy

Bara 1 timme och 44 minuter tills Spurs förlorar mot Villa och Ars5na1 hamnar ännu längre från CL. :)



Snyggt inlägg om Ozzy förresten, förlåt att jag inte kommenterat det, vet att du blev lite putt.

2009-03-15 @ 15:18:02
URL: http://www.blogg.tommyjohansson.eu
Postat av: Andreas

Sen för att sent kommentera din lilla gliring där om domaren så säger jag så här:

Första målet var en situation som domaren ALLTID blåser frispark till försvararen men i det här fallet inte gjorde det vilket var helt rätt. Pepe gjorde ett försök till en riktig juniorbrytning och blev bestraffad. Det andra målet, straffen, var inte alls rätt med facit i hand. Men när man såg bilderna live så såg det ut som en solklar hands, åtminstone för mig, pga sättet som heinz ketchups arm viftade till exakt samtidigt som han tog bollen. men i övrigt klassskillnad! Där med basta! =) En av de bästa veckorna i min karriär som Liverpoolsupporter! Who the fuck are Man United?

2009-03-17 @ 00:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0