Glass är gott.. och fika också


Stewens glass från i lördags!



Och min! Två kulor tog jag, Maltesers och Raspberry ripple. Mycket smarrigt. Båda glassarna halvätna innan vi tog kort ;) Haha, så det kan gå!




Meeera glass på söndagen. Årets första mjukglass för mig. :D Haha, Stewen är som rolig.. När vi var ute på stan i det fina vädret tyckte jag vi kunde köpa glass och gå till parken (igen). Men när inte Stewen ville ha glass så ville ju inte jag äta själv. Men se då går Stewen och köper en glass till mig ändå! Jag försökte stoppa honom, men icket att det gick :) Haha, den var god glassen! Stewen är söt :)


Idag var vi in en sväng till Dundrum, kollade efter jobb (utan resultat) och så fikade vi på Starbucks. :)




 
Muffins!

Stewens är den med choklad och jag tog en med blåbär. :) Haha, jag hade beslutsångest in i det sista. Jag kan ju aldrig bestämma mig.. Spelar ingen roll vad det är, jag velar nästan jämt. Stod mellan en blåbärsmuffin och en Chocolate chunk cookie... Ångrade mig efter att jag hade betalat ;) Haha. Ungefär som när min kära mor är på restaurang och beställer något annat än pizza. :D

Imorgon är det St Patrick's day, spännande.. :D


Kommentarer
Postat av: Andreas

Alltså Stewen, den där Arsjavin kan ju lira boll...vilken balja han gjorde mot blackburn!

2009-03-17 @ 00:07:14
Postat av: Andreas

Alltså, Karin....på alla bilder du tar av Stewen (nästan) så äter han. Är du en sån som göder din sambo? Jag börjar bli lite orolig.... =)

2009-03-17 @ 13:38:14
Postat av: sara

han är minsann söt din stewen ;) (glassen tänkte jag på) :)

2009-03-17 @ 17:37:14
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: mamma och pappa

Hej alla glada,vi tycker att det är bra att Stewen är en "feader" så att vi vet att Karin i alla fall får mat....

Skämt åsido så ser alla fika/matbilder goda ut, vi ska fika mycket (med pappa) när vi kommer!



Lev å Må!

2009-03-17 @ 19:48:25
Postat av: Emma

Hahah jo de förstår jag ;)

2009-03-17 @ 19:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0