Gooner for life

  


Då var helgen över....länge sen vi gjort så lite som vi gjort i helgen....men det har varit lugnt och skönt...mycket film och vänner. Kul att se serien igen...tänker tillbaka på alla vännerkvällar hos ante...that was some good times.

Läste just aftonbladet och kan bara skratta åt kvällens största artikel....folk dör till höger och vänster men det som verkar vara den viktigaste nyheten är....trumvirvel...tatatatatatataaaaa........"Proteststorm mot nya Facebook"...va fan är det som händer i världen....har vi blivit så jävla insnöade att vi måste klaga på en sån trivial sak som facebook....visst, jag använder också tjänsten, tycker den är bra för att hålla kontakt med vänner och bekanta men att den ska ta över mitt liv finns inte på kartan. GET A LIFE FOR CRYING OUT LOUD!!

Jaja, nu spårade jag ur lite där....Arsenal vann i helgen och bilderna visar hur glad jag var över det...nu är det uppehåll i Premier League i 2 veckor pga landslagsuppehåll....tråkigt. Till Ante måste jag bara säga att Pool är grymma nu...Rieras mål idag var sjukt snyggt....men som vanligt så har ni ju köpt domaren...får se om ni kan muta er fram till ligatiteln också.

Peace Out

Kommentarer
Postat av: Tommy

Ars*nal befäster fjärde platsen medans de liljevita kickade bort Chel$£a från toppstriden... North of London baby!

2009-03-23 @ 12:36:41
URL: http://blogg.tommyjohansson.eu
Postat av: Tommy

Fick ditt vykort idag, sniceigt värre... Som lite trivia kan jag påpeka att skivan egentligen skulle hetat "War pigs" därav snubben på framsidan. =)

2009-03-23 @ 22:36:51
URL: http://blogg.tommyjohansson.eu
Postat av: lusse

haha fina bilder :) och pool krossade verkligen. Bara hoppas de vinner ligan då, bättre de än allt annat skit som finns i PL.

2009-03-24 @ 00:16:35
URL: http://www.from-rizo.se
Postat av: Andreas

Tack för kortet! Det var verkligen "my bag baby" =)

Sen vill jag bara tipsa om en film du och jag ska se när du kommer hem. "Död Snö" en norsk skräckkomedi (tror jag) av han som gjort Kill Buljo. Den handlar om några semesterfirare som stöter på Nazistzombier, taglinen till filmen är "Ein, Zwei...DIE!!" hahahaha....världsklass! Heja pool och heja domarn!

2009-03-24 @ 10:16:39
Postat av: Andreas

http://www.imdb.com/title/tt1278340/

2009-03-24 @ 22:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0