Ljuslykta = askkopp?!

Imorse upptäckte jag att våran ljuslykta i köket saknades... (Jag gjorde ett tappert försök för en tid sedan att få köket lite mysigare och satte dit en lykta med ett ljus på bordet). Jag kikade ut genom fönstret och vad fick jag se, jo där stod ljuslyktan full med fimpar. Någon (inga namn nämnda) har alltså tagit bort värmeljuset och sen använt ljuslyktan som askkopp!! Vad fan!? Man börjar ju fundera vad folket här har innanför skallbenet... Iallafall, diskade ur lyktan och satte ett nytt ljus i den. Tänkte se vad som händer nu.

Nej vilka as alltså. Sen tror jag att jag kommer bli allergisk mot lök... eller nåt. Köket blir ju fasen lökinfekterat, förstår inte hur man kan äta så mycket lök! Verkar ha lök i all mat de lagar. Och det är inte lite heller! Usch. Löklurkar.

Oj vad jag klagar, men jag tycker jag har rätt till det. Haha.

Har fått brev av Sara idag! Yeey :D Sitter och skriver på det nu också. Jag varvar lite mellan Internet och brevskrivande.. Stewen är nere på grannpuben och ser en fotbollsmatch! Saras brev var förresten öppnat, Piotr knackade på imorse med det. Någon hade öppnat det och lite hårdbröd är försvunnet men ljusen fick jag behålla! Vem öppnar någon annans post?! Piotr sa att vi skulle kontakta garda (polisen) om något saknas, de har visst övervakningskameror vid postlådorna. Men det borde ha öppnats på posten för jag hittade en lapp i postlådan med info hur man ska göra om något är borta.

Jaja, nog om detta! Nu ska jag fortsätta på Saras brev.. :) Avslutar med en bild på Ha'penny bridge! (Stewen är fotograf) Fin va?



PS. Under har skett, hade ingen mardröm om bautaspindeln inatt! :p Istället drömde jag att det var Fars dag och jag skulle ge pappa en biskvi(!?) i present... Det var florsocker på den(!) och jag såg att det saknades lite på en fläck och tänkte pudra på lite mer, men jag hittade inget florsocker! :p Som sagt, vars får man allt ifrån?


Kommentarer
Postat av: sara

åh den ska jag få se snart irl! :D jag kommer inte ihåg vad jag drömmer nu. minns inte senaste drömmen jag hade. jo at tjag skulle till gävle :p

2009-03-11 @ 09:24:31
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Erika

haha, du borde skriva en bok om alla din konstiga drömmar! :) alltså, vilka fräcka människor ni verkar bo med?! hoppas att dem skärper till sig! vilka fina bilder ni knäpper hela tiden, riktigt roligt att se hur ni har det! :) kramisar

2009-03-11 @ 13:05:14
URL: http://erajkagr.blogg.se/
Postat av: Andreas

Stewen, jag hoppas att du såg Liverpool igår så du fick sen en bra match för en gångs skull. Såg nu att Vidic hade gjort 1-0 till UNited efter 4!! minuter. Jag HATAR Man U...

2009-03-11 @ 21:25:30
Postat av: Natta

haha vi kan ta det på msn ;P

2009-03-16 @ 19:46:44
URL: http://nattali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0