Maskrosor i Dundrum

Jag känner mig väldigt nöjd idag. Vi tog en till tripp till Dundrum (igen, var ju där i måndags också), och jag lämnade mitt cv på 5 ställen. Inte så illa pinkat! Och Steffen hittade superfina solbrillor.. Jag hittade ett par skor jag vill ha! Måste ha. Eller rättare sagt, Stewen hittade dom, han har koll han! :) De var såå fina och sköna. Sen såg han ut en kortärmad rödrutig jättefin skjorta förut till mig också, provade den idag. Den vill jag också ha. :p Som sagt, Stewen har värsta kollen.. fränt. :) Skulle sitta fint om jag fick jobb nu i Dundrum så vi slipper utnyttja Hannah för att få rabatt! ;)

Vädermässigt har det varit en fin dag idag också. Och titta, vi har maskrosor!! :D



Hur mycket snö har ni kvar? ;)

Nu väntar kakor och lite Vänner.. :D
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Andreas

Här snöade det idag.......suck

2009-03-19 @ 21:43:02
Postat av: Tommy

På altanen är snödjupet ungefär en och en halv meter, men gatan har börjat titta fram. =)

2009-03-20 @ 09:33:56
URL: http://blogg.tommyjohansson.eu
Postat av: Sara

vägarna i piteå är snöfria! dock inte trottoarerna. plus 9 grader idag, men mulet :/ sooooon karin! :D

2009-03-20 @ 18:36:30
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Cissi

Det börjar ändå töa litegranna nu.. Droppar från taken ;)

Så himla roligt att se alla era bilder!



Kramar

2009-03-20 @ 21:08:25
URL: http://benjamineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0