PAKET!

I onsdags fick jag ett brev där det stod att jag hade ett paket att hämta. Gick till poststället direkt men paketet hade inte kommit än.. Men dagen efter tog vi en prommis på morgonen och hämtade ut det :D Wihooo, kolla vad jag fick denna gång!



Kryddmixar, trädbok, tepåsar (i massor!), skinkost, renost (vi måste köpa polarbröd sen och vara extra norrländska..), kexchoklad, Marabou-choklad och köttbullar på burk!! :D Gissa om jag blev glad eller! Mycket bra och fiffigt innehåll, tusen tack igen mor och far!

Haha, mamma hade skrivit så roligt i trädboken. :D "Min lilla Dorabella! När du sitter på din filt i parken och ett löv dalar mot marken. Om du då vill bli lite mer kunnig och klok... Använd då denna bok. Tusen kramar Mamma."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0