Proffsikoffser och äckelgrej

Dagens middag: Proffsikoffser!! Eller vitpalt som Stewen kallar det. För mig kommer det alltid heta proffsikoffser, min söta morfar kallade det ju så. :) De blev mycket goda iallafall, men går såklart inte att jämföra med morfars! :)
Vad kallar ni det här? Vi tog ett recept från Internet, med mjöl, ägg, mjölk och salt.. Vad är det förresten för skillnad på klimp, vitpalt och typ kroppkakor?!





Det har varit soligt och skönt här idag. Vi gick ut en sväng och åt varsin glass i finvädret..

   

Ikväll har vi tvättat och sett på film.. :p Riktigt händelserik lördagkväll.. haha :) Såg Seven denna gång, den hade ju inte jag sett. Den var bra! Har även ätit lite Marabouchoklad och det var inte dåligt! :)

Nu till en sak jag gått och funderat på sen vi flyttade hit.. Den här kaffeburken står inne på toaletten, med något mystiskt äckligt innehåll. Ser ut som smutsigt vatten med lökbitar och grejs.. Kan någon säga mig vad detta kan vara, och vad tusan gör man med det på toaletten?!


Kommentarer
Postat av: sara

haha ingen aning vad det är till för ;) hålla ohyra borta? eller locka dit dem? ;) det var för stor form eller för lite deg, så det rann utanför och brändes (men inte själva kakan utan det som rann runt om) :P

2009-03-08 @ 19:07:46
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: sara

och det skavde antagligen så mycket att det började blöda :p

2009-03-08 @ 19:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0