Tavlor, filmer och sånt

Nu var det ett tag sen jag skrev något här. Måndag nu igen, jag får snart panik för att tiden går så fort! Men helgen kändes däremot ovanligt lång, skönt! Lördag var vi på museum på dagen, eller ska man säga galleri. Vi är ju riktigt kulturella ibland.. Fick se en van Gogh-tavla och en Rembrandt. :) Haha, inte illa. Skulle finnas en Picassotavla också men den var tydligen i Spanien två månader.. Måste tillbaka då ;) Lördagkväll for vi ut en sväng och kollade läget. Mycket folk på stan, värsta karnevalstämningen typ. Riktigt mysigt! Vi har även ätit glass och myst i St Stephens green. (Skulle ha haft med mig fågelboken mamma!) :D

Igår såg vi två filmer, Eden Lake och This is England. Båda var bra, men Eden Lake var en sån där hemsk ont-i-magen-film som man nästan får mardrömmar av. Usch usch!

Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så här får ni kika på lite bilder... :)


    
Silverman på gatan, svan i parken och en staty med rockring runt armen... :D


Mystiska fåglarna var tillbaka i lördags...Måste väl ändå vara några slags svanar, eller?



Temple Bar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0