Det kan vara varmt här också

Hejsanhejsan! Nu var det ett tag sen man skrev här.. Vad har hänt sen sist då... Stewen har slutat jobba, mycket nöjd var han.. :) Sista dagen i söndags, det var även varmaste dagen hittills.. Inte ett moln på himlen och det till och med blåste varmt! Jag var ute mest hela dagen.. Färg fick jag kan jag säga! :p

Lite bilder


Heineken..


Spiran (den är 120 meter hög)






Ha'penny bridge






Grafton street


Stephens green




Jag mötte upp Stewen efter jobbet. Sen åt vi glass :)
Den där Twisterglassen är så god, finns den hemma? Det vita är vaniljglass..


Kommentarer
Postat av: Mamma Eva

Tror inte att den finns......

2009-05-28 @ 13:53:09
Postat av: Sara

nej den finns inte här. fan jag vill ju smaka ;) haha grymt fina bilder! har du lärt dig där med blommorna och närbilder så det blir suddigt i bakgrunden? såg ut så på den vita blomman :) snart syns vi igen :D längtar som en tok efter dig ju!

2009-05-28 @ 23:01:17
Postat av: Marlene

Häärliga bilder! :)

2009-05-29 @ 17:59:04
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0