Solen sken idag

Idag började Stewen inte jobba förrän halv fem(!) Vi har varit ute och flanerat i solen ;) Drack varm choklad och latte och bara myste på. For förbi biblo också där jag hittade lite roliga böcker. OC, Dawson's creek och Buffy ;) haha. Jag har förövrigt fått massor med fräknar! :p


Stewen pratade med Andreas :D


Snyggisen


Och så jag då. (Titta pappa, jag har solbrills, nu är du nöjd va?) :)


Min choklad. Det var nog den varmaste någonsin, mina marshmallows försvann ju.


Plättar till middag, sen åt vi glass innan Stewen knallade iväg till Dunnes!

Kommentarer
Postat av: Mamma Eva

Ja ni jag har en stilla undran, hur skulle jag se ut om jag fikade och åt glass som ni verkar göra, då tror jag att vi snackar "mullegull"....

Bra att du har solglasögon hälsar pappa.



Kram Mamma

2009-05-11 @ 21:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0