Massa mat med mera..

Stort grattis världens bästa Mormor på födelsedagen!! (Stewen skrattar åt mig för att jag skriver Mormor med stort M, som att hon heter Mormor. Haha, men jag gör så.) :)

Stewen har farit på jobbet, och jag har lite tråkigt. Men han är hemma kring åtta så jag behöver inte vara ensam allt för länge. Idag har vi gått en sväng på stan, handlat lite och så. Jag lämnade mitt CV på ett ställe i IIac (shoppingcenter) som säljer massa olika nötter, fudge och grejs, de sökte visst folk. Så har jag jättetur får jag sälja lite nötter innan vi far hem.. :p haha. Det är inte länge kvar nu!

Här får ni se lite vad vi stoppat i oss senaste tiden.. :p Kan meddela att vi numera har en ugn, wihoo! Eller rättare sagt en plåt, ugn har vi ju haft hela tiden men vi kastade ju gallret och plåten som fanns här från början, de ville man knappt ta i.. Nu har vi skaffat en ny plåt (hittade ett galler för typ 300 kr men det skippade vi..) och då öppnades nya möjligheter för oss... Fryst pizza och paj har vi värmt.. ;)



Kyckling och ris!


Mamma, vi använde din currykryddpåse du skickade. Mycket smarrigt blev det.


Soup of the day. Tomat/basilika. Jättegott! Och brödet, åååhh.


Steffen med soppan


Jag på Eddie Rockets


Min mat


Steffen på Eddie Rockets


Stewen hade köpt ost och var överlycklig

 
Lite fredagssnask.. Gissa vad som är vems? ;) haha


Strawberry deluxe smoothie :)


Stewen tog en Tropical storm


Kyckling- och pastasallad och gott bröd


Första gången vi använde ugnen blev det pizza. (Detta är då min hawaii, Stewen tog någon ostig historia)


Paj :)


Ja det var det det. Blev ni hungriga nu? ;)
Pissväder ute idag igen.. Jäkla skit, jag vill ju gå ut. Bara regn regn regn. Blä.


Kommentarer
Postat av: Sara

hon (hunden) kom och hoppade på oss typ när vi låg och solade på altanen (utan förvarning). livrädd blev jag (jag är ju smårädd alla hundar egentligen, speciellt sådana som hoppas på mig) :P önskar jag kunde ge dig lite av solen som vi har <3 håller tummarna för nötjobbet :)

2009-05-18 @ 17:44:27
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Mamma Eva

Vill bara meddela att det "förpliktar" att ni står vid grytorna när ni kommer hem.......

Kanske ni ska slå er på matlagning eller varför inte en bok med bara smarriga matbilder.

Idag har det öppnat en ny restaurang i KP:s gamla lokaler Pappas palats "sug på den ni".

Lev å Må!

2009-05-18 @ 20:23:24
Postat av: Emil

Va du äter nuförtiden Stewe! Törs man fråga vad du väger?? hehe

2009-05-19 @ 21:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0