2 dagar kvar

Alltså hallå, inser ni att det bara är två dagar kvar av detta år? Det gör nästan inte jag. Liksom hallå, nyår igen? Herrejistanes.

Iallafall. Har jobbat 8.30-16.30 idag, det gick bara fint. Himla varmt här nu och ingen snö, vilket innebär att bussarna går som de ska. Jättesnabbt gick det idag, tror inte jag tagit mig hem såhär fort tidigare!

Till middag har vi ätit IKEAköttbullar, makaroner (fusilli) och gräddsås (som mamma skickat från Sverige) - fantastiskt gott! Man blir alldeles lyrisk. Helt sjukt. Måste på IKEA snart igen! :D

Nu ska Stewen glo på lite fotboll på datorn så det blev ett snabbt inlägg det här. Får se om jag laddar upp lite bilder från julhelgen så småningom, kan det vara intressant kanske?



Julmysigt hemma på byn, fint va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0