Historiskt ögonblick

Idag, lördag den 4 december 2010 hände något mycket märkvärdigt.

Jag köpte kaffe första gången i mitt 23-åriga liv! Förra gången vi var på Starbucks smakade jag Stewens Hot Toffee Latte och den var fasen i klass med min Hot Chocolate, om inte godare(!) Smakade inte alls kaffe, haha. Så då bestämde jag att nästa gång ska jag inte köpa varm choklad..

Idag kände jag mig manad att ta en Gingerbread latte. Jag var ju i sån julstämning så varför inte? Pepparkaka liksom, kan inte gå fel tänkte jag.

Men det kunde det visst, den var inte alls god. Konstig eftersmak av massa äckliga kryddor. Inga pepparkakor här inte. Buhu.

Stewen tog en Eggnogg latte och den var faktiskt mycket godare.



Ett litet steg för mänskligheten, ett stort steg för Karin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0