Halloween i Dublin

Halloween för mig och Steffen blev en himla lugn historia. For bara ut en sväng och kollade på folk, satt på en pub en stund och gick vidare för lite pommes, sen back to the hostel. Men det var en trevlig kväll!

Och hörreni, nästa år, då jäklar ska jag styra upp en hejdundrande halloweenfest. Och klä ut mig helt sjukt bra!! Funderar redan på utklädnad, haha.


Temple bar. :)


Gatumusikanter.


Oh, scary!


Irländsk cider.. Inte lika god som jag mindes den, den brukade ju smaka Pommac!


Här ser jag lite lätt störd ut men det är jag väl också. :D Mumsiga stripes för övrigt, och gigantiska portioner. Jag tog taco fries och Stewen tog cheese. Såklart.


Liiten cola!


Lite Vänner fick vi kolla på. :D

Kommentarer
Postat av: sara

haha jag och henke har nästa års utklädnad klart också :)

2010-11-04 @ 15:27:49
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0