Induction-day

Idag har jag haft en slags introduktionsdag på jobbet! En halvdag med massa information och sådär. Öppnade bankkonto och fyllde i lite papper. Vi är en massa svenskar och en norska. :D Mest tjejer. På måndag börjar vi med training.

Haha det är som roligt, när man pratar med folk från hela Sverige så inser man hur norrländsk man låter. Helt sjukt, hör verkligen hur "grovt" jag pratar, och när jag tänker att jag ska skärpa mig låter det nästan ännu värre. Haha. Hursomhelst, jobbet i sig verkar kul och alla är supertrevliga! Träffade faktiskt en tjej från Luleå, fränt! :D

På tal om norr, har ju sett Halv åtta hos mig i veckan, shiiit vad roligt!

Ikväll ska vi bara äta lite snask och se film!



Jag tjuvfotade en söt hund i Malahide igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0