Jag kanske blir en kokosnöt

De har börjat julpynta överallt här, superfint!







Massa julpynt ute också, måste gå ut någon kväll med systemkameran och ta kort. :D


Den här köpte jag idag, luktar så fruktansvärt (ursinnigt!!) gott. Nästan så att man vill dricka den. Men det tror jag inte att man ska göra..


Kokosshampo och balsam köpte jag också. Jag menar, måste ju gå all the way liksom. Som Stewen sa. Jag kanske förvandlas till en coconut.

Annars då? Stewen klarade just en helgul sida på Rubikskuben. Vi såg 8 ridande poliser på stan idag, det var fränt. Nu ska Steffen nörda fotboll!

Kommentarer
Postat av: Sara

åh det har jag glömt att säga. (fast det kan jag ju köpa om vi hinner komma till er) du vet ljuset jag köpte? den doften finns ju inte i sverige, finns den kvar i dublin? shortbread cookie tror jag den hette :) jag längtar till första dec! nu har jag just farit hem från jobbet är så förkyld. hoppas ni får vara friska :) Kramkram

2010-11-04 @ 10:24:21
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0