Slö slö dag

Idag har vi städat lägenheten. Det blev fint.

Sen gick vi till affären och köpte snask. Det vill säga kakor för mig och chips för Stewen. (Det går så bra med det nyttigare livet så vi var tvungen att fira, ha ha)

Efter det - tillbaka för en massa How I met your mother-avsnitt.

Har just ätit korv och spaghetti till middag, det var inte speciellt gott. Blir ni besvikna nu när jag inte har någon matbild? Höhö. Jag tror faktiskt ni kan tänka er hur en middag bestående av grillkorv, spaghetti och ketchup ser ut.

Gissa vad som händer nu? Jag ska hoppa i duschen, Stewen ska leka fotbollsmanager, sen ska vi se film och How I met your mother!

Ganska skön dag men känner mig lite smått förslappad nu, ser fram emot en mer spännande fredag. Fredag, igen!?



Förresten, jag läste att Tre kronor kommer ut på dvd!! Hur kul?!

Kommentarer
Postat av: Sara

gör det :D jag vill att vänner och fiender ska komma ut :D (har börjat skriva ett brev till dig förresten) :D

2010-11-11 @ 22:35:26
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0