Slut i huvudet

Jag är så trött nu så jag orkar knappt skriva. 

Har börjat training idag som sagt. Massor att ta in, jag är helt färdig. Har lyssnat och lyssnat mest hela dagen. Och långa dagar blir det, upp halv sju och hemma klockan sex på kvällen! Blir två veckors training nu, 9-17. Riktigt intressant allting, kul att lära sig något nytt! Verkar inte allt för krångligt ändå. :) Tror och hoppas att jag kommer fixa det! (Kortfattat så innebär jobbet att ta emot svenskar och norskar som ska boka hotell)

Det blir en tidig kväll för fröken Lundström tonight.. Klockan är 20 och jag skulle kunna somna på fläcken.



En bild från igår. Det har kommit ännu mer snö nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0