Hej Dublin!

Då var vi äntligen i Dublin för andra gången! Vi har det alldeles fantastiskt. Vårat hostel är fint och fräscht, ligger mitt i smeten.

Vi åt donuts det första vi gjorde när vi kom fram, heeelt sagolikt gott!! :D 



 
Åt middag på Eddie Rocket's, galet goda pommes där! Jag ser inte klok ut men jag matchade iallafall inredningen..


Vi gick in på en pub, lyssnade på livemusik (helt sjukt mysigt!) och Stewen drack Guinness såklart. Han var i sjunde himlen!

Känns riktigt bra att vara här igen. Nu vill vi bara hitta ett boende så snabbt som möjligt. Jag funderar hur jag ska göra med min vanliga blogg, kommer nog skriva där ibland också. Skulle vilja ha ny design dock. Jaja, det blir ett senare projekt.



Tänkte mest bara lämna ett livstecken, ser att vi haft några läsare som kikat in senaste dagarna. :D Vi ska göra en tidig kväll, är dödströtta nu. (Stewen verkar ha somnat bredvid mig)


Cheers!  


Kommentarer
Postat av: Erika G

Å vad kul med uppdatering här! :D Hoppas att resan gått bra. Stor kram

2010-10-18 @ 21:01:08
Postat av: Stina

Måste erkänna att jag har varit in lite då och då, på båda bloggarna och kollat. :) Är lite grann av en cyberstalker. Ni får ha det så bra. :D Kram

2010-10-18 @ 21:10:15
Postat av: Anneli

Åh, vad roligt att vara här igen! Hoppas att ni skriver ofta.

2010-10-18 @ 22:52:28
URL: http://lua-filosoferar.blogspot.com
Postat av: mamma Eva

Hej återigen så är jag så glad över att du tar så mycket kort. Då är man som med på ett hörn.

Det ser härligt ut!

Kram Mamma

2010-10-19 @ 13:30:12
Postat av: Sara

Åh vad jag vill hälsa på er typ igår! längtar ännu mer när man ser dina bilder :) hoppas ni får ett bra boende snart :)



Stina: du törs fråga efter lösenordet till min blogg så du kan cyberstalka mig också ;)

2010-10-19 @ 17:46:21
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0