Jag nästan dog

Ikväll såg vi Paranormal activity 2 på bio. Fy bubblan vad rädd jag var. Det är inte hälsosamt att se skräckisar på bio, jag vet, men ändå gör jag det. Haha.

Den var iallafall riktigt bra, och man satt på helspänn hela tiden precis som när man såg ettan. Ettan var nog bättre ändå fast jag tyckte den här var riktigt läskig också men allt blir ju mycket maffigare på bio.

Vi köpte en jättepopcornmeny med varsin gigantisk cola. Jag drack inte ens upp hälften! Helt sjukt vad mycket dricka. Hade ju förmodligen kissat ner mig om jag drack upp allt..


Kommentarer
Postat av: Tommy

CÅÅÅÅÅÅLAAA!!! Du har satt fel kategori i inlägget... Bra om du håller reda på vilket år vi har.

2010-10-22 @ 12:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0