Stewen har hittat en blå bästis

Livet är härligt!

Idag har det varit finväder - sol och blå himmel. Vi köpte varsin macka och satt i Stephens green. Såå mysigt. Några donuts råkade jag köpa också, oops.. Jag ska svulla svulla tills vi skaffar eget place, då ska jag bli nyttig och börja träna. :D

Nu har vi några lägenheter vi ska titta på, det blir spännande!

Här kommer lite bilder. Jag måste ladda ner PhotoScape och Picasa så jag kan förminska och mixtra. Många fina bilder är för stora.


Fina löv


Visst ser den god ut? ;)


Igår åt vi Soup of the day, tomat och basilika. Mycket smaskigt och mycket soppa! Stewen fick äta det jag lämnade..






Stewen köpte en mössa från Quiksilver idag. Han velade och velade, provade och provade. Nu har han lite ångest för att han spenderat pengar så säg åt honom att han är himla snygg i den!

Kommentarer
Postat av: mamma Eva

Mycket snygg mössa Stewen, hoppas håret ryms hela tiden annars får du klippa hos nån trendig irländare.....

Fina bilder och bra att ni äter!

Kram Mamma

2010-10-21 @ 14:16:20
Postat av: Cissi

Det är så roligt att få se bilder, ni är ju så duktiga på att fota :) Hoppas ni har det bäst! Kram Cissi o Benne

2010-10-21 @ 17:36:46
Postat av: Tommy

Den där mössan skulle passa med ett afro! Go get it!

2010-10-22 @ 12:36:53
Postat av: Emil

Återställ mössan å köp öl istället!

2010-10-22 @ 21:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0