1 April

Helt otroligt att det redan är första april! En fjärdedel av året har gått. Om två månader fyller jag år. Pausa tiden lite snälla!!

Fredag idag, både Stewen och jag jobbar kväll. Stewen börjar kl 12 så han är på väg till jobbet. Jag ska gå till bussen alldeles strax. Han slutar 20 och jag 21. :P

Joho då vet ni hur vi tillbringar fredagen, muchos intressant..

Ska ni lura någon idag då? Jag är fullkomligt värdelös på att luras, det syns direkt på mig om jag ljuger. Sen är jag även sjukt lättlurad också.
Minns för några år sedan när Erika lurade mig (och flera andra faktiskt!) att hon hade snaggat meteorolog-Per!! Och pappa brukar stå vid fönstret och säga "Nämen har ni sett den där katten!!", så går man dit och ska titta och det är ingen katt där. Haha!

Nej hörreni, det här får bli allt för nu. Eller nä ni måste få ett litet visdomsord också lite passande till första april. Såhär står det på min duschtvålflaska.

Be silly, it makes your brain cells giggle!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0