Heldag på zoo

Festen med jobbet igår var himla kul. Vi hade quiz där vi var uppdelade i olika lag, mitt hette Red Dragons och Stewens hette White Ninjas. ;) Det var alla möjliga kategorier - geografi, kändisar, mat... Och gissa vad, mitt lag vann!!

Sen blev det lite plockmat och gratis drinkar ett tag. Jämfört med julfesten var den här lugnare, det dog ut ändå ganska fort. Men det var många skratt under kvällen, alla jobbarkompisar är så roliga. :D Får se om jag lägger ut någon bild senare..

Idag mådde vi som vi förtjänade (dvs bra) och bestämde oss för att gå på zoo. Trevligt söndagsnöje. :D

Här får ni se några bilder, mina favvosar var the red pandas och killingarna! :D Sen har jag ju en förkärlek till apor också. Tycker de är så coola! Det fanns massor massor mer djur, ni får bara se 6 bilder..

Nu ska vi se film och bara mysa!



Monkeys..


En tiger äter middag.


Zebra och giraff..


Ugglor är coola.


Så jäkla gulliga, jag vill ha en killing!


Red panda, sjukt söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0