Kommer inte på någon rubrik

Nä hörreni, fröken Lundström är tämligen oinspirerad idag. Blir inte mycket till blogginlägg. Har skrivit några rader, skrivit och suddat, skrivit och suddat. Det blir bara så jäkla boring. "Jag har bla bla bla"...

Okej då, i brist på annat och för er som är nyfikna.. Jag har idag jobbat till 15, kommit hem, ätit. Det blev havregrynsgröt (med hallonsylt, valnötter, mjölk och lite grädde så det går ingen nöd på mig!), orkade inte laga seriös mat idag. Jag mår fint men är lite trött, och om ni undrar vad Stewen pysslar med så jobbar han kväll och är hemma kring 21.

Tänkte försöka ta mig ut och springa, det är ju faktiskt sol ute!



En bild på mig från i lördags. Visst har jag blivit långhårig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0