Ledig

Fördelen med att jobba helg är att man får vara ledig nån dag mitt i veckan istället, vilket jag är idag. Jobba 2 dagar, ledig 1, jobba 2 dagar å sen ledig till helgen...kan inte alla veckor vara så?

Försöker beta av lite serier och filmer som jag inte hunnit se, har sett första avsnittet av Game of Thrones, och den serie kan nog bli riktigt bra, samt 2 avsnitt av The Chicago Code. Vet inte riktigt vad jag ska se nu...borde kanske gå ut istället för det är soligt ute, men latmasken i mig säger NEJ! 

Ikväll är det iaf en mycket viktig match...Sp*rs mot Arsenal...en match som betyder massor för båda lagen...vinst för Arsenal och vi har en mikroskopisk chans att vinna ligan....samtidigt måste Sp*rs vinna för att vara med i kampen om CL-platser nästa år....kommer säkert att bli en GRYMT....tråkig match. Tror inte jag ska se matchen...blir bara arg.

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0