Om Karin själv får välja



Här kan ni skåda en typisk Karinmacka från Subway.
(Det bästa med att jobba kväll är när man köper Subwaymacka på vägen hem!)

Det här med att beställa mat... När jag äter mat ute är jag ganska feg och tråkig. Jag brukar stå och fundera och fundera, men oftast slutar det med att jag tar något jag vet att jag gillar. Det handlar inte om att jag är kräsen, (för det tycker jag inte att jag är) men jag menar hallå, man betalar ju för det och man får sina favoriter liksom..

Pizzatajm - då blir det allra oftast Hawaii. Vid sällsynta tillfällen Calzone, men på Aramo hemma har jag en favvo och den heter Lamare, är som en Hawaii plus räkor och champinjoner.

Hamburgare - här talar vi om världens bästa Max (skulle aldrig få för mig att äta på McDonalds) såklart. Då blir det alltid min klassiker: Friscomål med Fanta och originaldressing. Smältost som alla äter kan jag inte med.

Köper jag dricka blir det oftast Fanta. Men Cola funkar ju alltid också.

I Thailand blev jag nästan en kyckling, oj vad kyckling jag åt. Kyckling med cashewnötter blev min paradrätt. (Och Pad Thai såklart) När jag en gång skulle vara vild och prova nytt så fick jag jätteäckliga platta nudlar.

Åter till bilden.

Vill ni veta vad jag oftast beställer på Subway? Klart ni vill. Italian BMT med Hearty Italian-bröd, sallad, tomat, gurka, paprika. Utan sås eller med Ranch (som jag faktiskt varit vild och provat nu, gott) Ibland varierar jag med annat bröd, Honey Oat som ni ser på bilden. ;)


Något som jag tycker är sjukt mysigt är att äta frukost ute, det borde man göra oftare! Stewen och jag gjorde det imorse. :D Vi vaknade jättetidigt och var pigga! Det passade ju bra när Stewen började jobba kl 12, frukost på stan innan Stewen åkte med bussen.

Bilder från idag tycker upp senare om ni är snälla. Jag var tvungen att fara hem för jag höll evigt på att kissa ner mig, var tvungen att ta luas hem för jag ville inte gå. Så nu har jag dumpat lite grejer och tänkte bege mig ut igen. Dels för att jag känner mig instängd här men framförallt för att det är kanonväder!!


(Herrejistanes, vilken jäkla massa text. Mat mat mat!)


Kommentarer
Postat av: sara

subway är gott! där beställde vi frukost när vi var i göteborg varje dag :)

2011-04-15 @ 13:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0