B-Day

Då var dagen B här....dagen när jag lämnade 20-talet för att börja den osäkra vandringen in i 30-talet...
Vaknade tidigt för Karin skulle till jobbet och jag kände mig inte ett dugg äldre...fast det gör man iofs aldrig. Fick massa paket och Karin är grym på att köpa bra/roliga saker...fick en datamus, lego och en Sudokubok till att börja med. Fanns fler paket men de fick jag inte öppna förrän hon kom hem från jobbet.

Dagen fortsatte med en kopp kaffe och ett maraton av Thailändska skräckfilmer :D En riktigt bra dag helt enkelt. Sen när Karin kom hem så fick jag öppna resten av paketen...fick en tröja från Quiksilver och middag + biobiljetter.

Som Karin säger, "När man fyller år får man bestämma vad man ska äta", så jag bestämde helt enkelt KÖTT.
Var fantastiskt gott, även om jag kan tycka att det var sjukt lite pommes man fick.






Efter middan så gick vi och såg bio, hade sagt att jag ville se Paul så Karin hade bokat biljetter. Filmen var rolig, speciellt om man är en nörd som jag är. Får 3 av 5 Guinness i betyg.

Hade en helt underbar dag mycket tack vare min darling!! Älskar dig!!

Just ja...har fått jobb nu också...ska börja på måndag på Karins jobb. Ska bli kul att få göra lite nytta ett tag :D
Helt sjukt är det ändå...har letat jobb här nu i några månader och inte fått nått...men helt plötsligt får jag 3 erbjudanden på samma vecka.

Så idag är det min sista lediga dag...och vad kan vara bättre än att spendera den med film och spel.


Kommentarer
Postat av: Tommy

Grattis till jobbet! Se till att ha helgen ledig när vi kommer bara!

2011-02-20 @ 12:13:45
Postat av: Sara

Grattis! :D Vad kul! :)

2011-02-20 @ 14:46:21
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Mamma Eva

Vilken födelsedag!

Kör så det ryker på jobbet, du måste fixa ledigt flera helger.....

Kram Eva

2011-02-21 @ 09:21:06
Postat av: emma

Grattis Steven! Tur du har Karin som verkar fixat en fantastisk födelsedag=)

2011-02-21 @ 10:32:39
URL: http://ouzzo.blogg.se/
Postat av: Erika

Stort grattis till både födelsedag och jobb! :D Låter som en riktigt härlig födelsedag. :) Sen att Karin är grym på att hitta perfekta och roliga presenter, det håller jag verkligen med om! :D

2011-02-21 @ 11:10:33
Postat av: Karin

Aj labb jo darling!! Fränt att du är här nu på jobbet :D

2011-02-21 @ 12:02:44
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0