Leprechaun

Har nu sett de 6 filmerna om Leprechaun och kan bara konstatera att de inte alls var bra... 1an var dålig, men när 4e filmen utspelar sig i rymden så inser man snabbt att första filmen är ett riktigt mästerverk. Det är också sjukt att Leprechaun in the hood och Leprechaun Back 2 Tha Hood faktiskt är flera klasser bättre än Leprechaun in space.

Leprechaun in Space slåss med Mega Python Vs. Gatoroid om att vara den sämsta filmen jag sett under min tid här i Dublin. Jämt skägg mellan de två men om jag måste välja mellan två onda ting så måste jag nog lägga min röst på Mega python vs. Gatoroid...sämre skit får man fan leta länge efter.

Fördelen med att se en riktigt dålig film är dock att man uppskattar de bra filmerna ännu mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0