Tea for two

Jo idag var jag ju som sagt ledig. Vi började med en springtur på morgonkvisten. Sen gick vi en sväng på museum och kollade på bamsestora kors... Gick även in på en polsk mataffär (finns hur många som helst här) för första gången. Hade hört att de har svenska chips där, haha. Det ville jag se. Hittade inga swedish chips men något mycket bättre!!



Herregud alltså, nu vet jag var vi ska köpa te hädanefter! Har smakat båda sorterna ikväll och fitusan vad goda de var! Det fanns ett karamell-te när jag var liten, som jag älskade. Det smakade precis som det luktade. Men de slutade med det (varför är för mig en gåta) så tror ni jag var nöjd när jag hittade Vanilla-Caramel idag! Fantastiskt gott! Pappa det här skulle du gilla! Har ni de här smakerna i Sweden?!

Kommentarer
Postat av: sara

peach finns, det har jag hemma iaf :) men caramel vanilj har jag inte sett. tror det var det jag drack när jag lärde mig dricka te när jag var liten :) nu måste du köpa hem en massa, massa te ;)haha

2011-02-10 @ 10:16:48
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0