Valentine's day

Lyssnade nyss på rixfm, det ringde in en tjej och berättade om hennes Alla hjärtans dag... Hon hade jobbat över ikväll och kom hem till sin kille, och där hittade hon honom i säng med en annan tjej. HERREGUD! De hade varit ihop i 6 år också. Så jäkla hemskt! Vilket as!!

Men då tänker jag lite såhär - hur kommer man på att man ska ringa till radion och prata med Gert Fylking om detta? Det hade inte varit min första tanke iallafall.


Här är våran Alla hjärtans dag i 4 bilder! :D


Steffen & jag gjorde gomiddag, våran taco-kyckling-specialare - sjukt gott! Tände ljus och hade myspys, lägg märke till de finfina glasen med sugrör. ;) Haha.

Jag kom hem med en liten nalle till Steffen, söt är ju bara förnamnet!

Vi såg en film också ikväll, "Never let me go". Det var sådär... Vette tusan vad jag hade förväntat mig, men inte det där iallafall. Bara tragiskt! Till filmen åt vi en ny Häagen Dazs-glass, den var inte tråkig kan jag meddela!

Hoppas ni har haft en bra dag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0