Galen dag på jobbet

Alltså herregud, jag sa för inte alls längesen att jag verkligen har haft tur med mina samtal - inte en enda otrevlig människa. Idag däremot fick jag en hel del inte-så-trevliga människor! (Tji fick jag?!) De hade alla möjliga jättekrångliga ärenden, som tog så lång tid. Inte det minsta roligt, sen när de är otåliga och inte kan ta svaren man ger. Usch. Ovanligt många tjorviga samtal! Dessutom ringde det verkligen stup i ett, helt tokigt mycket idag! Inte en lugn stund. När folk är otrevliga är det svårt att inte ta saker personligt också.

Alldeles slut i huvudet efter denna dag, helt klart jobbigaste dagen hittills för mig. Har haft dagar med massor mer samtal men aldrig med såna här jobbiga ärenden!

Hittade (läs googlade) en passande bild som visar ungefär hur jag känner mig just nu. :P



Hoppas på en bättre dag imorgon. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

det blir det säkert :) de hemska dagarna brukar ju förhoppningsvis vara sällan:) har också haft en hemsk dag (kan berätta det vid något annat tillfälle) och usch, hoppas imorrn blir bättre dock finns det några jobbiga moment i den också. menmen :) se det positiva :)

2011-01-11 @ 19:40:53
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0