Härlig helg



Igår hade jag en trevlig utekväll med Hannah och co. (Nästa gång ska vi dra med Cindy!!) Himla roligt! :D Trodde inte att jag skulle vara med så länge men tji fick jag. Stewen hann bli orolig, haha. Var hemma efter 2. Hoppas det är okej att jag la upp denna bild Hannah, säg till annars. :)

Idag tog vi en tripp till...


Den här gången var det jättemycket folk, och massa skrikande barn. Lite jobbigt. Men vi skulle inte köpa något speciellt, åkte dit mest för köttbullarna. ;) Haha.


Jag åt tills jag nästan sprack. Seriöst. Det var första gången Stewen såg mig ha problem att få ner efterrätt.


En rolig blandning - visp, 3-pack galgar och doftljus. :) Kan aldrig få för mycket ljus. Har även massa Partylite kvar och så värmeljus från Penneys. Vi är inne på vårt tredje 100-pack vanliga värmeljus.


Det här fick vi med oss från matavdelningen! (Ville först köpa Ballerinakex, Daim och massa annat också men lusten försvann efter vi hade ätit, haha) 

Nu ska vi dricka te, äta skorpor och se en film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0