Karin jobbar kväll = Pizza till middag

Börjar inse varför det finns snabbmat i alla möjliga former, för finns det nått tråkigare än att laga mat bara åt sig själv? Hur ofta tänker man "ujujuj idag är jag själv och då ska jag göra mig en tjälknöl och en rotfruktslåda med egenodlade grönsaker "?...tråkigt...tragiskt...meningslöst... Vitsen med mat, förutom att bli mätt då, är väl att kunna njuta av den i gott sällskap. Även om jag lagar blodpudding eller korv och makaroner så nog fan är det godare om man är fler som äter.

Ge mig ett F....Ge mig ett I....Ge mig ett N....Ge mig ett D....Ge mig ett U....Ge mig ett S...Vad blir det då?....FINDUS!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha :) aj labb jo!

2011-01-17 @ 18:59:01
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0